Sötét hangulatban: itt az új Volvo S60 Black Edition
A svéd gyártó egy limitált szériás új szedánnal rukkolt elő.
A svéd gyártó egy limitált szériás új szedánnal rukkolt elő.
Miközben a piac magas divatterepjárókat követel a gyártóktól, addig a Volvo S60 szemrevaló szedánként veszi fel a harcot a 3-as BMW és az Audi A4 ellen. Ezúttal a leggyengébb, legolcsóbbnak ígérkező B3-as változatát próbáltuk ki.
Itt a megoldás azoknak, akik a gyári maximumnál többel száguldanának az Autobahnon.
Olyan erővel húz, mint egy gőzmozdony, elképesztően gyors, nem fogyaszt túl sokat, és adott esetben egy komplett család is belefér a csomagokkal együtt. Kipróbáltuk az új dízelkorszakot nyitó S4-es Audit.
Megérkezett Magyarországra a svéd márka új szedánja, mely 190-390 lóerős motorokkal rendelhető.
Az S60-ban debütált komoly teljesítményű hibrid hajtásláncot és feszesre hangolt futóművet most két újabb Volvo is megkapta.
Kipróbáltuk, milyen a márka első dízelmotor nélküli modellje, az USA-ban gyártott S60-as, ami Magyarországon hamarosan zöld rendszámos kivitelben is elérhető lesz.
A svédek új divatterepjárójában már alig kell majd használni a kormányt és a pedálokat.
A kínai tulajdonban lévő svéd márka ígéretéhez híven az Egyesült Államokban leplezte le legfrissebb modelljét.
A svéd márka a jelek szerint továbbra sem hagy fel a sportos típusok fejlesztésével és forgalmazásával.
A svéd márka legújabb modellje már nem lesz kapható öngyulladós erőforrásokkal.
A címben olvasható kijelentést egy kínai tulajdonban lévő európai autógyártó vezetője tette.
Mutatjuk az autótípusokat, melyek gyorsan és sokat veszítenek újkori értékükből.
A svéd gyártó egy limitált szériás sportmodellel ünnepli meg a WTCC-ben aratott diadalát. Egy limitált Honda láttán jobban lelkesednénk.
A svéd márka a WTCC szenzonzáróján egy négyszeres világbajnokkal tör borsot a magyar versenyző orra alá.
A S60 Cross Country a klasszikus lépcsőshátú karosszéria mellé emelt hasmagasságot és igény esetén összkerékhajtást kínál.
Az utóbbi időben sok Volvo tesztautót átengedtem, így elfelejtettem, hogy milyen egy jó Volvót vezetni. A most kipróbált S60 után bánom ezt a nagyvonalúságot, a Volvo megérdemli, hogy vezessék.
Most fog minden volvós a szívéhez kapni, minden valószínűség szerint most lépjük át a Rubicont, minekutána soha többet nem fog az Autómenedzser.hu több Volvo tesztautót kapni. Ez az S60-as ugyanis engem leginkább az 1995-ös Saabomra emlékeztet. Pedig ha tudnák, hogy ez nálam mekkora dicséret!
Lassan itt a megkésett tavasz, közeleg a motorosidény rajtja: a kétkerekű-találkozók elengedhetetlen része a felvonulás, amelyen a hazai motorosok általában fegyelmezetten közlekednek. Amerikában nem mindig, de mint egy friss videóból kiderült: az autósok sem a legtürelmesebbek…
Tíz évvel az első S60-as megjelenése után bemutatkozott az utód, a legsportosabbnak nevezett Volvo. Atlétikus, gömbölyded, suhanó formavilága, pezsgő színei, kimagasló védelmi technikája és erőtől duzzadó motorjai azt sejtetik, hogy újra a hazai üzleti szféra egyik kedvence lesz. Itthoni bemutatóján a gyalogosvédelmi rendszert lehetett kipróbálni.